ا هر چی نظر مظر میایید بذارید تو این 2 تا 3 روز بذارید که شاید دیگه مهر و بقیه سال نتو نستم xa0بیامxa0 چون وقت تحصیله و اینجوری... خلاصه هنو هستم خدمتتون گفتم شاید......
خدایا یهویی شکرت...